Promosi Printer Untuk Guru-Guru Di Brunei Darussalam

Posted by Unknown on Saturday, April 10, 2010 with 2 comments
Assalamualaikum,

Merujuk kepada perkara di atas, di sini saya lampirkan salinan flyer Promosi Printer Canon Pixma MP198 (3 in 1 - print, scan & copy) + Maxprint Ink Tank dengan harga promosi $160 (hanya 200 unit printer diperuntukkan untuk guru-guru di seluruh Brunei Darussalam dan sementara stok masih ada) dan senarai promosi peralatan-peralatan komputer yang lain untuk makluman guru-guru di Sekolah Rendah Tungku. Diharap dapat diemailkan kepada guru-guru yang berminat.

Kepada guru-guru yang berminat bolehlah menghubungi saya, Musa Menhat di talian 8988777 dan penghantaran printer ke sekolah adalah percuma.

Sekiranya guru-guru berminat terhadap peralatan-peralatan komputer yang lain selain daripada yang tersenarai seperti laptop dll, emailkan kepada saya jenis peralatan-peralatan komputer yang dimaksudkan di mmenhat_paradise@yahoo.com.


Sekian, terima kasih.

Salam,

Musa Menhat

The BlogAdmin received this email three days ago. The advert is purposely for teachers in SR Tungku and to all teachers in Brunei Darussalam. The retailer did came to our school this morning. The price lists for other items have already been downloaded and will be distributed soon.
Categories: